وقت سفارت یونان

پردیس ویزا

وقت سفارت یونان

یونان کشوری باستانی با فرهنگی غنی است. که در جنوب شرقی قاره اروپا واقع گردیده است. همچنین این کشور جزو کشورهایی است که عضو اتحادیه شینگن می باشد. بنابراین گردشگران و متقاضیانی که قصد سفر به این کشور را دارند، باید ویزای شینگن دریافت نمایند.که اولین قدم برای اخذ ویزای شینگن دریافت وقت سفارت است. برای آشنایی با وقت سفارت یونان با ما همراه باشید.

اولین مرحله جهت اقدام برای اخذ ویزای شینگن، گر‌فتن وقت سفارت است. اخذ وقت سفارت یونان به صورت آنلاین انجام می شود. متقاضی می تواند به سایت سفارت کشور مربوطه رفته و بخش روادید سایت را مطالعه کرده سپس وارد لینک وقت سفارت شود و مراحل را تا آخر طی کند. یا اخذ وقت سفارت یونان را به موسسه پردیس ویزا واگذار کرده تا در اسرع وقت و به صورت دقیق وقت سفارت یونان را برای شما متقاضیان عزیز دریافت نماییم.

البته باید این نکته را در نظر بگیریم که سفارتهای کشورهای عضو شینگن کلیه کارهای مرتبط با وقت سفارت، انگشت نگاری و جمع آوری مدارک به جز بررسی و صدور ویزا را به شرکت های واسط مانند VFS Global واگذار کرده اند. بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران متخصص در موسسه پردیس ویزا تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت یونان

روز وقت سفارت یونان

متقاضی باید در این روز کلیه مدارک خواسته شده و ترجمه شده به همراه اصل مدارک و فرم ویزای تکمیل شده را با خود همراه داشته باشد زیرا مسئول باجه جمع آوری مدارک ویزای شینگن، ممکن است مدارک اضافی یا کپی از شما درخواست کند. بنابراین از کلیه پاسپورتها و ویزاهای قبلی خود کپی داشته باشید. و عکستان به سایز خوا‌سته شد‌ه باشد. وگرنه مجبور می شوید هزینه خدمات اضافه مثل کپی را به یورو پرداخت کنید.

همچنین مسئول باجه وقت سفارت ممکن است از متقاضی سوالاتی در رابطه با قصد سفر بکند و پاسخ شما را ضمیمه درخواست ویزای شینگن نماید. پس دقت کنید که قصد سفرتان را به روشنی بیان کرده تا باعث افزایش خطر رد درخواستتان نگردد. بعد از انجام وقت سفارت یونان، بسته به نوع ویزا 15 الی 20 روز طول می کشد تا نتیجه درخواست شما توسط سفارت یونان اعلام گردد.

البته مدت ویزای شینگن یونان هم بسته به نظر سفارت یونان و مدت زمان درخواست متقاضی بستگی دارد. اخذ ویزای شینگن یونان شرایط و مدارک و روند مخصوص به خود را دارد. که می‌بایست به طور دقیق مورد برررسی قرار گیرد. نبود مدارک کافی و مورد نیاز، امکان اخذ این ویزا را مشکل و یا حتی غیر ممکن می‌سازد. بنابراین برای اخذ این ویزا نیاز به برنامه ریزی و نظارت دقیق می‌باشد که پردیس ویزا با داشتن کارشناسانی مجرب شما را در این امر یاری می‌کند.

انواع ویزای شینگن

ویزای شینگن به دو صورت کوتاه مدت و بلند مدت صادر می شود. و انواع گوناگون دارد مانند: ویزای توریستی شینگن، ویزای تحصیلی شینگن، ویزای کار شینگن، ویزای ازدواج شینگن و… که اولین قدم برای اخذ ویزای شینگن، گرفتن وقت سفارت است. ویزای شینگن توریستی مخصوص یونان، برای سفرهای کوتاه مدت یا دیدار از خانواده، دوستان و بستگان می باشد که ویزای توریستی، کوتاه مدت و 90 روزه است. و این نوع ویزا برای تحصیل یا کار در یونان مناسب نیست. و باید برای کار یا تحصیل از طریق ویزاهای بلند مدت یونان اقدام کرد.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ وقت سفارت یونان

  •   اسکن شفاف و خوانا از صفحه اول پاسپورت متقاضی
  •   فرم تکمیل شده اطلاعات اولیه توسط متقاضی

شرکت پردیس ویزا برای گرفتن اولین وقت سفارت از شرکت VFS GLOBAL اقدام خواهد کرد.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای شینگن یونان

 همینطور مدارک شناسایی ویزای شینگن جهت وقت سفارت یونان شامل موارد زیر است:
  •   تکمیل فرم درخواست ویزا که منحصرا با زبان انگلیسی تکمیل شده و دارای امضای متقاضی و تاریخ باشد.
  •   کپی صفحه اول پاسپورت، شینگن قبلی، ویزای انگلیس یا آمریکا (در صورت وجود)
  •   یک قطعه عکس رنگی 3.5 در 4 میلی متر رنگی با پشت زمینه سفید که نباید برای زمانی بیش از 6 ماه از تاریخ درخواست باشد.
  •   گذرنامه که باید حداقل دارای 6 ماه اعتبار بعد از تاریخ انقضای ویزای درخواست‌شده باشد. دارای حداقل دو صفحه استفاده نشده بوده و متقاضی آنرا امضا کرده باشد.
  •   ترجمه شناسنامه
   مدارک مالی، نشان دهنده امکانات لازم جهت تامین هزینه های سفر
  •   نامه تکمن مالی به زبان انگلیسی با تاییدیه امور بین الملل بانک (نباید برای مدت زمانی بیش از یک هفته قبل از درخواست باشد)
  •   پرینت گردش سه ماهه آخر حساب بانکی با مهر و امضای بانک ( نباید برای مدت زمانی بیش از یک هفته قبل از درخواست باشد)
  •   گواهی سپرده بانکی بلند مدت (درصورت وجود)
  •   ترجمه انگلیسی سند ملکی

وقت سفارت یونان

   اصل و ترجمه مدارک شغلی
  • مشاغل آزاد: پروانه کسب معتبر صادره از اداره مربوطه در شهر محل اقامت یا کارت بازرگانی معتبر
  • پزشکان: پروانه مطب یا حکم کارگزینی و آخرین فیش حقوقی از محل کار، پروانه دائم پزشکی، کارت نظام پزشکی
  • وکلا: پروانه وکالت
  • مشاغل دولتی: حکم کارگزینی، فیش حقوقی 3 ماه آخر و یا نامه از سازمان مربوطه با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و تاییدیه مرخصی و سابقه تامین اجتماعی با مهر سازمان (حداقل 6 ماه)، نامه از جانب کارفرما (که نباید برای زمانی بیش از یکماه از تاریخ درخواست صادر شده باشد) و شامل مدت قرارداد (تاریخ انقضا که باید حداقل سه ماه
  • بعد از اتمام درخواست ویزا باشد) موقعیت کنونی متقاضی، عدم اعتراض کارفرما به غیبت ( با تاریخ و مقصد). اطلاعات تماس شرکت کارفرما، شناسه ملی
  • مدیران شرکت ها، مدیران ارشد ((CEOs ، اعضای هیأت مدیره و صاحبان سهام: نامه از شرکت که شامل درآمد و موقعیت متقاضی باشد، همراه با تأسیس شرکت یا روزنامه رسمی. تمامی اطلاعات تماس شرکت کارفرما و به انضمام شناسه ملی.
سایر مدارک اصل و ترجمه مدارک شغلی
  • بازنشسته ‌ها: ارائه حکم بازنشستگی، ارائه فیش حقوقی 3 ماه اخیر
  • مشاغل غیردولتی: گواهی اشتغال به کار از شرکت مربوطه ضمن مشخص نمودن سمت شغلی وی به همراه فیش حقوقی و سابقه بیمه تامین اجتماعی با مهر سازمان (حداقل 6ماهه)
  • در صورت خویش فرما بودن: جواز کسب / آخرین روزنامه رسمی* / آخرین آگهی تغییرات / لیست پرداخت بیمه کارکنان (در صورت وجود)، کارت شناسایی حرفه ای معتبر (که تنها به پزشکان و وکلا اختصاص ندارد) گواهی عضویت از اتحادیه مربوطه با اطلاعات کامل تماس (اختیاری)
  • معلمان، اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه: اصل حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار به همراه فیش حقوقی و سابقه بیمه تامین اجتماعی با مهر سازمان (حداقل 6 ماهه)
  • دانش آموزان و دانشجویان: اصل و ترجمه نامه اشتغال به تحصیل و کارت دانشجویی یا دانش آموزی
  • برای فرزندان زیر 18 سال که بدون همراهی والدین یا با یکی از آن‌ها سفر می‌کنند رضایتنامه محضری الزامی است. رضایتنامه محضری علاوه بر ترجمه نیاز به تائید دادگستری و امور خارجه دارد. (کپی شناسنامه و پاسپورت پدر)
موارد دیگر
  • تمامی مدارک شامل (نامه ها/گواهی ها و سایر موارد) مستلزم این هستند که به زبان انگلیسی باشند. و توسط وزرات امورخارجه و دادگستری مورد تأیید گر‌فته باشند.
  • تمامی مدارک شامل ترجمه های تأیید شد‌ه نباید در مدت زمانی بیش از یکماه قبل از تاریخ درخواست صادر شد‌ه باشند.
  • دعوتنامه چنانچه از جانب شخص حقیقی باشد (اختیاری) که این مورد نیز باید توسط پلیس یونان اعتبار قانونی پیدا کرده. و الصاق کپی از ID( در صورت شهروندی یونان) یا مجوز اقامت (برای شهروند غیریونانی ای که در یونان اقامت دارد) و جزئیات تماس دعوت کننده لحاظ شود.
  • چنانچه از جانب شخص حقوقی (شرکت یا دانشگاه و….) باشد که در این صورت باید در قالب نامه رسمی بوده. و دارای امضا و تمبر بوده و شامل جزئیات تماس دعوت کننده باشد.

متقاضیان عزیزی که با نحوه گرفتن وقت سفارت یونان آشنایی کافی نداشته و یا به علت مشغله زمان کافی جهت پیگیری اخذ وقت سفارت را ندارند، می‌توانند از خدمات شرکت پردیس ویزا جهت اخذ وقت سفارت استفاده نمایند.

جهت اطلاع بیشتر از وقت سفارت ها باما تماس حاصل نمایید.

وقت سفارت یونان

وقت سفارت اتریش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *