ویزای تحصیلی نروژ

پردیس ویزا

ویزای تحصیلی نروژ

ویزای تحصیلی نروژ پر طرفدارترین ویزای اروپا است. دانشگاه های دولتی نروژ شهریه ای برای برگزاری دوره های تحصیلی چه برای دانشجویان داخلی چه خرجی اخذ نمی کنند. بنابراین تحصیل در دانشگاه های نروژ به صورت رایگان می باشد. و این یک فرصت بینظیر برای اخذ مدرک دانشگاهی معتبر و بدون هزینه است. این روش یکی از دلایل عمده ای است که دانشجویان بین المللی را مجذوب خود کرده است. البته می دانیم که نروژ کشوری پر هزینه است. متقاضیان بین المللی خارج از اروپا باید انتظار هزینه های بالای زندگی در نروژ را داشته باشند. البته کشور نروژ از سطح بالای زندگی برخوردار می باشد.

دانشجویان بین المللی در نروژ می توانند به صورت پاره وقت نیز کار کنند. در دانشگاه نیز در شرایط خاص (معدل بالا) می توانند از حمایت مالی مانند برنامه های مختلف، کمک هزینه تحصیلی یا وام های دانشجویی برای یک یا چند ترم برخوردار شوند تا بهتر بتوانند از پس هزینه های زندگی خود برآیند. اما باید توجه داشت که این بودجه اندک است و در بیشتر موارد کل هزینه های دانشجو را  پوشش نخواهد داد.

لازم به ذکر است که دانشجو جهت تحصیل در کشور نروژ باید مدرک زبان انگلیسی آیلتس 6.5 آکادمیک یا مدرک معادل تافل را دارا باشد. جهت اخذ ویزای دانشجویی نروژ متقاضی می بایست تمکن مالی که پوشش دهنده هزینه های زندگی باشد را در روز مصاحبه به سفارت ارائه دهد.

ویزای تحصیلی نروژ

کیفیت آموزش در کالج ها و دانشگاه های کشور نروژ

نروژ کشوری کوچک ولی دارای دانشگاه هایی معتبر با آموزشی با کیفیت است. یکی از مزایای تحصیل در نروژ، فرصت های شغلی دانشجویان است. این روش در داخل و خارج از کشور وضعیت دانشجو را بهبود می بخشد.

سالانه متقاضیان زیادی خواهان تحصیل در کشور نروژ هستند.دانشجویان در برخورد اول در دانشگاه نروژ شگفت زده می شوند. زیرا معلمان و اساتید به راحتی در دسترس هستند و اغلب کلاسها به صورت گروه هایی کوچک برگزار می شود و به عنوان یک دانش آموز، شما را به پرورش ذهن انتقادی ترغیب می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر از ویزای تحصیلی نروژ با مشاورین پردیس ویزا تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *