وقت سفارت اسپانیا

پردیس ویزا

وقت سفارت  اسپانیا

اسپانیا کشور بسیار زیبا و پرطرفدار در اروپاست که با کشورهای فرانسه، پرتغال و آندورا همسایه است. مادرید یکی از زیباترین شهرهای جهان، پایتخت این کشور است. از شهر ها و جزایر دیدنی اسپانیا هم می توان به مادرید، بارسلونا، سالامانکا، والنسیا، جزایر قناری، جزیره ایبیزا و… اشاره کرد. از آنجایی که کشور اسپانیا در اروپا و عضو اتحادیه شینگن است بنابراین متقاضیان و گردشگران برای سفر به این کشور باید ویزای شینگن دریافت نمایند. جهت اخذ انواع ویزای شینگن با ما در تماس باشید.

نحوه گرفتن وقت سفارت اسپانیا

جهت اخذ وقت سفارت اسپانیا ابتدا متقاضیان ویزا باید وارد سایت spainvisa-iran.com شده و یک حساب کاربری ایجاد نمایید و اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید و وقت خود را برای روز تعیین شده رزرو نمایید. سپس ایمیل تایید شده وقت سفارت اسپانیا را پرینت گرفته و روز مصاحبه همراه داشته باشید. سپس جهت تحویل مدارک، انجام مصاحبه و انگشت نگاری در روز تعیین شده به کارگزاری سفارت اسپانیا مراجعه نمایند. بنابراین برای تعیین وقت سفارت اسپانیا باید از طریق دفتر کارگزاری سفارت اسپانیا اقدام شود.

البته لازم به ذکر است که اگر متقاضی بخواهد مثلا برای ماه آینده وقت سفارت خود را بگیرد باید هفته آخر ماه جاری برای اخذ وقت سفارت اسپانیا اقدام نماید. متقاضی می بایست تمامی مدارک خود را همراه فرم درخواست ویزا به ترتیب فهرست مدارک، در روز مصاحبه همراه داشته باشد. توصیه می شود که تمامی مدارک کامل و ترجمه شده به زبان اسپانیایی باشد و فرم درخواست نیز دقیق پر و امضا شده باشد. رزرو وقت سفارت اسپانیا برای افراد زیر 12 سال الزامیست ولی انگشت نگاری و حضور در دفتر کارگزاری نیاز ندارند.

انواع خدمات وقت سفارت اسپانیا

 وقت سفارت عادی: وقت عادی سفارت اسپانیا خدمات خاصی ندارد و سالن انتظار متقاضی نیز ممکن است شلوغ باشد.

وقت سفارت VIP: وقت سفارت VIP سالن مجزا با خدمات شخصی توسط کارمندان کارگزاری انجام می پذیرد. و از نظر هزینه بالاتر می باشد. همچنین خدمات فتوکپی رایگان می باشد و با نوشیدنی سرد و گرم از متقاضی پذیرایی می شود.

 

هزینه ویزای توریستی شینگن اسپانیا

برای بزگسالان  (بالای 12 سال) هزینه ویزا 80 یورو می باشدو 16.90 یورو هزینه خدمات کارگزاری جهت متقاضیان 6 تا 12 سال هزینه ویزا 40 یورو است و 16.90 یورو هزینه ثبت درخواست کارگزاری و جهت افراد زیر 6 سال رایگان می باشد.

نکاتی درخصوص اخذ وقت سفارت اسپانیا

  • تعیین وقت سفارت تنها از طریق سایت کارگزاری سفارت اسپانیا و بصورت آنلاین انجام می­‌گیرد
  • روزی که برای وقت سفارت تعیین شده، قابل تغییر نیست مگر 24 ساعت قبل از ورود به سفارت تغییرات خود را انجام دهید. و در صورت عدم حضور به موقع، باید مجدد برای تعیین وقت سفارت اسپانیا اقدام شود.
  • متقاضی باید در زمان حضور در دفتر کارگزاری سفارت، پرینت وقت سفارت خود را همراه داشته باشد.
  • یکی از مدارک لازم برای ثبت درخواست ویزای اسپانیا عکس بیومتریک است که تفاوت های اساسی با عکس پرسنلی دارد.
  • متقاضی باید هدف خود برای سفر به کشور اسپانیا را در درخواستش قید نماید و تمامی مدارک مربوط به هر ویزایی را ارائه بدهد. چنانچه مدارک کسری داشته باشد و یا اینکه افسر ویزا از صداقت متقاضی مطمئن نباشد درخواست وی رد می شود و متقاضی مجدد باید برای درخواست خود اقدام نماید.
  • متقاضی باید شخصا برای دریافت ویزای اسپانیا اقدام نماید.
  • بهتر است که پیش از مراجعه به کارگزاری سفارت متقاضی از مدارک یک نسخه کپی تهیه نماید.

نکاتی در رابطه با ویزای شینگن اسپانیا

متقاضیانی که قصد مسافرت به کشور اسپانیا با اهداف مشخص مانند سفر تفریحی، کاری، بازدید تجاری، اهداف پزشکی، دیدار با اعضای خانواده و دوستان و یا دوره های آموزشی زیر 90 روز را دارند، می توانند درخواست خود را در کارگزاری سفارت اسپانیا ارائه دهند. ویزای مورد تقاضا ویزای شینگن نوع C نام دارد که حداکثر اجازه اقامت 90 روزه در 180 روز را به متقاضی می دهد. اما در نظر داشته باشید که مدت زمان کلی ویزای شما بستگی به نظر کنسولگری سفارت اسپانیا دارد. در صورتیکه درخواست ویزاهای بلند مدت اقامتی مثل تحصیلی و کاری را دارید، می توانید مستقیما به کنسولگری اسپانیا مراجعه نمایید.

چه مدارکی برای ویزای شینگن اسپانیا نیاز است؟

مدارک ویزای اسپانیا باید به زبان اسپانیایی بوده و تاریخ ترجمه از یکماه بیشتر نباشد. لازم به ذکر است که نیازی به تأییدیه از دادگستری و وزرات امور خارجه ندارند و همان مهر دارالترجمه کفایت می‌­نماید.

ارائه 2 عدد پرینت وقت سفارت

ارائه فرم درخواست ویزای اسپانیا؛ که با خودکار تکمیل و امضا شده باشد( افراد زیر 12 سال باید این فرم توسط والدین امضا شود) عکس متقاضی میبایست بر روی فرم درج شود.

پاسپورت معتبر که دارای حد اقل دو صفحه خالی باشد و از تاریخ خروج از حوزه شینگن 3 ماه اعتبار داشته باشد

دو قطعه عکس رنگی جدید 3.5 در 4.5 با پشت زمینه سفید و شفاف باشد و صورت در مرکز عکس قرار گرفته باشد.

کپی کلیه صفحات استفاده شده گذرنامه فعلی و در صورت وجود گذرنامه قبلی

ترجمه شناسنامه به زبان اسپانیایی

برای مدیران و افراد هیئت مدیره ترجمه اسپانیایی آخرین روزنامه رسمی و شرکتنامه

برای ترجمه اسپانیایی پزشکان پروانه مطب و عضویت نظام پزشکی

وکلا ترجمه اسپانیایی پروانه وکالت

برای افراد خود اشتغال ترجمه جواز کسب

دعوتنامه در صورت وجود؛ اگر دعوت نامه دارید، نیاز به ارائه رزرو هتل نیست. ولی مدارک شخصی و مالی دعوت کننده بهتر است که ارائه شود

گردش حساب 6 ماهه و نامه تمکن مالی متقاضی به زبان انگلیسی با مهر بانک

رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما

واچر هتل معتبر (از آنجایی که هتل راستایی آزمایی می شود سعی کنید از گذاشتن رزرو غیر معتبر خود داری نمایید)

اصل و ترجمه اسپانیایی کلیه اسناد ملکی

گواهی اشتغال به تحصیل و یا نامه اشتغال به کار در صورتی که نامه اشتغال به کار به زبان انگلیسی و بر روی سربرگ انگلیسی شرکت باشد مورد قبول است.

بیمه مسافرتی با پوشش حداقل 30 هزار یورو

مراحل صدور ویزا

  • گرداوری و جمع آوری مدارک لازم و ترجمه مدارک
  • مراجعه به کارگزاری سفارت اسپانیا در وقت تعیین شده
  • انگشت نگاری
  • ارائه مدارک
  • در صورت لزوم مصاحبه
  • صدور ویزا

جهت اقدام برای وقت سفارت کلیه سفارت های حوزه شینگن با موسسه پردیس ویزا تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *