ویزای سرمایه گذاری کانادا

پردیس ویزا

ویزای سرمایه گذاری کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک

اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا از طریق استان کبک انجام می‌شود. در استان کبک 350 هزار دلار سرمایه ­گذاری لازم است. در این مورد یک بانک کانادایی معتبر بین متقاضی و دولت قرار می­‌گیرد. در این روش متقاضی متعاقبا می­‌تواند از کلیه مزایای زندگی در کانادا از جمله بیمه، تحصیل و سایر موارد…رایگان بهره مند شود. این ویزا از همان ابتدا منجر به اخذ اقامت دائم کانادا می‌شود.

 

سرمایه گذاری کبک کانادا (مزایا)

  • سرمایه گذاری بدون ریسک: در این روش مبلغ یک میلیون و 200 هزار دلار توسط دولت کبک ضمانت می­‌شود. پس از اتمام یک دوره 5 ساله این مبلغ به صورت کامل به سرمایه گذار عودت می‌­شود. در صورتی که متقاضی نخواهد این مبلغ را بمدت 5 سال در کبک سرمایه گذاری کند، می‌تواند این مبلغ را از طریق بنگاه های واسطه مالی تأمین نماید. متقاضی ملزم است مبلغ 330 هزار دلار که معادل سود 5 ساله مبلغی که در بالا ذکر شد می­‌باشد پرداخت نماید.
  • سرمایه گذاری انفعالی: بعد از انجام سرمایه ­گذاری نیاز به هیچ گونه نقش مدیریتی نمی­‌باشد.
  • همراهی اعضای خانواده: در این مورد اعضای درجه اول خانواده متقاضی مشمول درخواست می­‌شوند و وضعیتی مشابه وضعیت متقاضی اخذ می‌­نمایند. روش سرمایه گذاری کبک منجر به اخذ اقامت دائم برای متقاضی و کل اعضای خانواده می شود. متقاضی هم می تواند در کبک زندگی نکند.
  • اخذ اقامت دائم: بهره مندی از مزایایی مشابه با مردم کانادا (استفاده از خدمات درمانی، آموزش عمومی، دسترسی به دانشگاه های معتبر و …رایگان.)

 

ضوابط و شرایطی که سرمایه ­گذاران پیش از پذیرش باید دارا باشند:

  • دارایی خالص: متقاضی باید دارایی خالص معادل 2 میلیون دلار کانادا داشته باشد. ملک، حساب های بانکی، صندوق بازنشستگی و سهام نیز جزء دارایی خالص محسوب می‌­شوند. البته که متقاضی باید دارایی اش را از راه قانونی کسب کرده باشد. در روش سرمایه گذاری کبک دارایی های متقاضی به نرخ دلار دولتی محاسبه می‌گردد.
  • سابقه مدیریتی یا تجاری: متقاضی باید حداقل 2 سال سابقه مدیریتی تمام وقت داشته باشد ( مانند برنامه ریزی، نظارت و کنترل منابع مالی و انسانی یا فیزیکی). طی 5 سال در یک شرکت خاص (کشاورزی، تجاری یا صنعتی و یا سابقه مدیریتی در یک سازمان دولتی یا بین المللی)باشد. این شرکت باید حداقل دارای 2 کارمند تمام وقت یا می‌تواند یک آژانس بین المللی یا اداره دولتی باشد. نیازی نیست که شرکت سودآور باشد.
  • سرمایه­ گذاری در کانادا: مبلغ خواسته شده باید مستقیم قابل سرمایه گذاری ­‌باشد. باید در یکی از نهادهای مالی تایید شده باشد. (مبلغ توافق شده جهت سرمایه گذاری 1 میلیون و دویست هزار دلار کانادا است.)
  • موارد دیگر: عدم سوء پیشینه و عدم مشکل پزشکی

جهت اطلاعات بیشتر از روش‌های سرمایه گذاری کانادا با مشاورین شرکت تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *