ویزای توریستی استرالیا برای والدین

پردیس ویزا

ویزای توریستی استرالیا برای والدین

جهت اقدام ویزای توریستی استرالیا برای والدین حداقل باید یکی از فرزندان دارای اقامت دائم استرالیا یا شهروند استرالیا باشد. ویزای توریستی استرالیا برای والدین می تواند به صورت 3 ساله صادر گردد. متقاضیان این ویزا این نکته را باید در نظر داشته باشند که والدین می توانند هر بار 12 ماه در 18 ماه در کشور استرالیا اقامت داشته باشند. والدین باید برای مدت زمان اقامت خود در استرالیا بیمه مناسب داشته باشند. حتما می بایست تمکن مالی متقاضی یا فرزندان جهت اثبات تواناییی مخارج اقامت در استرالیا را داشته باشند. برای کسب اطلاع از صدور ویزای توریستی استرالیا جهت والدین با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ویزای توریستی والدین این کشور بدون اجازه کار می باشد. این ویزا همان ویزای 600 استرالیا است که برای والدین به صورت بلند مدت3 ساله صادر می گردد. هزینه بیمه درمانی جهت هر نفر از والدین از 100 تا 200 دلار استرالیا به ازای هر ماه می تواند متغیر باشد. از مزایای ویزای توریستی موقت برای والدین می توان به اجازه ی اقامت بلند مدت آن اشاره کرد که در این مدت زمان والدین می توانند به نام خود حساب بانکی بازگشایی نمایند. در ادامه مدارک مورد نیاز جهت ویزای توریستی این کشور برای والدین را به صورت کلی ارئه می نماییم.

ویزای توریستی استرالیا برای والدین

مدارک ویزای توریستی استرالیا برای والدین

  • اصل پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه از تاریخ اولین ورود به خاک استرالیا
  • مدارک دال بر اثبات رابطه خویشاوندی مانند ترجمه شناسنامه و کارت ملی والدین
  • ترجمه سند ازدواج والدین
  • در صورتیکه والدین قبلا سفرهای خارجی داشته اند، صفحات ویزا و مهرهای ورود و خروج آن باید ارائه گردد
  • ترجمه حکم بازنشستگی و فیش حقوقی مستمری
  • مدارک اقامتی فرزند در استرالیا شامل: اجازه اقامت دائم یا پاسپورت استرالیایی، دعوتنامه، مدارک شغلی که نشان دهنده میزان درآمد ماهیانه در استرالیا و همچنین مدرک مالکیت یا اجاره محل زندگی می باشد ارائه گردد
  • ترجمه اسناد ملکی والدین در صورتیکه املاک اجاره داده شده، اجاره نامه ارائه شود
  • نامه تمکن مالی والدین از بانک به زبان انگلیسی همراه با گردش حساب 3 ماهه اخیر که نشان دهنده استطاعت مالی جهت پرداخت هزینه های سفر ارائه گردد

هزینه ویزای توریستی 600 استرالیا جهت والدین

به ازای هر نفر 150 دلار استرالیا هزینه برای والدین دارد البته هزینه های دیگری مانند بیومتریک و بیمه را نیز خواهد داشت. در صورتی که سن والدین بیشتر از 54 سال باشد، نیاز به ارائه برخی تست های سلامت مانند عکس از قفسه سینه الزامیست.

هزینه ویزای توریستی 600 استرالیا جهت والدین

مدت زمان اخذ ویزای توریستی استرالیا برای والدین

مدت زمان صدور ویزای توریستی این کشور جهت والدین می تواند در هر زمان متفاوت باشد. برای مثال مدت زمان بررسی، بستگی به میزان شلوغی درخواست ها و همچنین میزان کامل بودن مدارک والدین خواهد داشت. ولی به طور متوسط صدور ویزا حدود 14 روز تا یکماه به طول خواهد انجامید.

شانس دریافت ویزای توریستی استرالیا برای والدین

میزان شانس ویزاهای موقت استرالیا مانند ویزای توریستی مشخص نمی باشد. امل جهت بالا بردن شانس اخذ ویزا عوامل مختلفی می تواند تاثیرگذار باشد مانند سابقه سفر والدین به کشورهای معتبر مثل حوزه شینگن و میزان دارایی والدین در ایران شامل تمکن مالی و گردش حساب می تواند تاثیرگذار باشد. یکی از مهمترین نکاتی که در زمینه افزایش شانس ویزا موثر است موقعیت فرزند در استرالیا شامل میزان درآمد و اعتبار دعوتنامه می باشد.

شانس دریافت ویزای توریستی استرالیا برای والدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *