ویزای تمکن مالی پرتغال

پردیس ویزا

ویزای تمکن مالی پرتغال

اخذ اقامت از طریق ویزای تمکن مالی پرتغال شرایط ویژه خود را دارد. کشور پرتغال نیز نسبت به قانون و اقتصاد کشورش، شرایط خاصی برای متقاضیان اقامت در نظر گرفته است. کشور پرتغال یکی از گرم ترین کشور های اروپایی با آب و هوای مدیترانه ای است که در جنوب غربی قاره اروپا قرار دارد و تنها همسایه اش کشور اسپانیاست. کشور پرتغال به دلیل وجود مناطق طبیعی گردشگری و آثار تاریخی بسیار، آب و هوای دلپذیر و همچنین خونگرم بودن پرتغالی ها از کشورهای توریست پذیر اروپاست و گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کند. لیسبون پایتخت و بزرگ ترین شهر پرتغال است.

اخذ اقامت تمکن مالی کشور پرتغال

اخذ اقامت تمکن مالی پرتغال، یکی از روش های رایج مهاجرتی در کشور پرتغال است که مختص بازنشستگان و افرادیست که از درآمد بالایی برخوردارند و اینکه فرد درخواست کننده با ارائه حقوق ثابت باید توانایی مالی برای 12 ماه زندگی در پرتغال را داشته باشد. این نوع اقامت معمولا یک ساله است و بعد از پایان مدت زمان اولیه و به شرط رعایت قوانین کشور پرتغال و مرتکب نشدن جرم، این اقامت برای دو دوره 2 ساله نیز تمدید و بعد از 5 سال، متقاضی اقامت دائم دریافت و بعد از گذشت یک سال از اقامت دائم، فرد متقاضی می تواند برای پاسپورت کشور پرتغال اقدام نماید.

در زوش اخذ اقامت تمکن مالی پرتغال، متقاضی باید درآمد ثابت ماهیانه مستمری یا حقوق بازنشستگی، اجاره ملک، سود سهام یا سود سپرده بانکی داشته و نیازی به کار یا حمایت دولت پرتغال نداشته باشد. حداقل میزان ماهیانه فرد متقاضی 1100 یورو و برای همسر 500 یورو و فرزندان وابسته 300 یورو می باشد. از دیگر شرایط اخذ اقامت تمکن مالی کشور پرتغال، خرید یا اجاره ملک مسکونی در پرتغال و ارائه مدارک ملک به دولت پرتغال و دیگر اینکه فرد متقاضی و خانواده تا قبل از اخذ اقامت دائم، حداقل 6 ماه از سال را باید در کشور پرتغال سکونت داشته باشد.

مزایای اخذ اقامت تمکن مالی پرتغال:

معافیت ده ساله متقاضی از پرداخت مالیات_ سرمایه گذاری در این کشور مانعی ندارد ولی متقاضی تا قبل از اخذ اقامت دائم، مجاز به کار نمی باشد_ تحصیل رایگان برای فرزندان_اخذ اقامت دائم پرتغال و سفر به 155 کشور بدون اخذ ویزا_دریافت بیمه درمانی پرتغال_عدم نیاز به مدرک زبان_هزینه پایین زندگی_داشتن حقوق شهروندی_شرکت در دوره های آموزشی و حرفه ای در کشور پرتغال_اجازه کار به عنوان فرد متخصص_سریع ترین و ساده ترین روش اقامت پرتغال_کیفیت بالای زندگی در زمینه بهداشت و سلامت، امنیت و تشابه فرهنگی زیاد بین ایرانیان و پرتغالی ها.

مدارک مورد نیاز جهت ویزای تمکن مالی

ارائه بیمه سلامت بین الملی

ارائه مدارک تمکن مالی و ریز حساب بانکی

گذرنامه معتبر و ارائه پاسپورت های قبلی

ترجمه رسمی اسناد ملکی

اصل و ترجمه شناسنامه و کارت ملی

تکمیل فرم درخواست ویزای بلند مدت شینگن کشور پرتغال

دو قطعه عکس

ارائه ترجمه رسمی اجاره نامه ها

ترجمه رسمی مدارک مالیاتی

گواهی عدم سوء پیشینه

وکالت نامه درخواست بررسی گواهی عدم سوء پیشینه توسط SEF

ارائه مدارک درآمد از اجاره املاک

مراحل اخذ ویزای تمکن مالی پرتغال ( ویزای D7)

درخواست وقت سفارت

تکمیل فرم درخواست ویزا

افتتاح حساب بانکی

آماده سازی مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای بلند مدت شینگن کشور پرتغال

حضور در سفارت پرتغال جهت مصاحبه

اخذ ویزا و سفر به پرتغال

خرید یا اجاره ملک تا پایان 10 روز اول اقامت

درخواست وقت مصاحبه از اداره مهاجرت SEF

ارائه مدارک و انجام مصاحبه با اداره مهاجرت SEF

اقدام برای دریافت ویزای اعضای خانواده

دریافت کارت اقامت

دریافت ویزا و سفر اعضای خانواده

ارائه تمامی مدارک باید به صورت ترجمه شده باشد.

 

جهت اطلاع بیشتر از روش تمکن مالی کشور یونان با مشاورین پردیس ویزا تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *