اخبار جدید مهاجرت استرالیا

پردیس ویزا

اسپانسرشیپ ویزای 188 ایالت ویکتوریا 2021

اخبار جدید مهاجرت استرالیا در سال 2021. در ابتدا لازم به ذکر است که در تغییرات جدید ایالت ویکتوریا ظرفیت پذیرش متقاضیان به 1750 نفر افزایش یافته است. و مانند قبل جهت اخذ اسپانسرشیپ ایالت ویکتوریا سن متقاضی باید زیر 55 سال باشد. از دیگر تغییرات اسپانسرشیپ ایالت ویکتوریا این است که متقاضیان ویزای 188 می بایست حداقل آیلتس 5 در هر 4 مهارت داشته باشند.

تحصیلات متقاضی در مقطع کارشناسی در زمینه های مهندسی، علوم، ریاضی، پزشکی، تکنولوژی و…در این خصوص باشد. و یا در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی MBA  داشته باشد. ولی اگر متقاضی در این زمینه ها فعالیتی نداشته باشد می تواند. در زمینه هایی با اولویت بالا یا زمینه هایی مانند اقتصاد، صنایع کشاورزی و غذایی، تولیدات پیشرفته، انرژی های نو، فناوری های دیجیتال، بهداشت و سلامت با سه سال سابقه کار در 10 سال گذشته فعالیت خود را اثبات نماید. درکل حوزه فعالیت متقاضی باید به نوعی باشد که برای ایالت از نظر اقتصادی سودآور  باشد و بتواند از نظر شرایط  بعد از کرونا تاثیر مثبتی بر اقتصاد ایالت ویکتوریا داشته باشد.

تغییرات جدید ویزاهای سرمایه گذاری و کارآفرینی (سابکلاس 188) ایالت ویکتوریا که از 4 ژانویه 2021 اجرایی می شود. این تغییرات دارای شرایطی است که در ادامه به آن می پردازیم.

یکی دیگر از تغییرات مهمی که برای متقاضیان ویزای 888 ایالت ویکتوریا که حالت دائم ویزای 188 است رخ داده این است که اگر گردش مالی شرکت تاسیس شده بالای یک میلیون دلار باشد. نیازی به استخدام نیرو نیست در غیر اینصورت صاحب بیزنس باید دونفر در 2 سال، نیروی تمام وقت استخدام نماید که این خود باعث سخت تر شدن پروسه خواهد شد.

اخبار مهاجرتی استرالیا

تغییرات ویزای اسکیل ورکر در ایالت نیوسات ولز استرالیا در سال 2021

یکی از مهمترین اخبار جدید مهاجرت استرالیا شرایط جدید اسپانسری ویزای نیروی متخصص ساب کلاس 491 و 190 در ایالت نیوسات ولز از فوریه 2021 اجرایی می شود.

لیست مشاغل مورد نیاز ویزای اسکیل ورکر به شرح زیر است:

ویزای 491

اولویت صدور این نوع دعوتنامه با مشاغلی است که در راستای بهبود دوران پسا کرونا باشد. و دیگر اینکه درخواستهای متقاضیان توسط مناطق رجینال (کم جمعیت) بررسی و انجام می پذیرد.

متقاضیان برای دریافت اسپانسری ایالت نیوسات ولز باید شرایط زیر را دارا باشند:

  • این ویزا مختص متقاضیانی است که در این ایالت تحصیل می کنند.
  • متقاضیانی که در مناطق رجینال ساکن و کار می کنند.
  • متقاضیانی که در مناطق غیر رجینال زندگی می کنند.

ویزای 190

  • متقاضیان این ویزا با توجه به اولویت بندی امتیازی دعوت نامه دریافت می نمایند.
  • افرادی که از نظر سن، ویزا(تاریخ ویزا رو به انقضا) و زندگی در استرالیا از شرایط خوبی برخوردار نباشند، برای اخذ ویزای 190 در اولویت قرار نخواهند گرفت.
  • ویزای 190 در طول سال مالی دعوت نامه صادر می کند و زمان مشخصی برای برگزاری راند وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *