مهاجرت به کانادا

پردیس ویزا

مهاجرت به کانادا

شرایط مهاجرت به کانادا 2024 به مسائلی نظیر مدرک تحصیلی، سابقه کار، میزان سرمایه و تمکین مالی، سن و نمره مدرک زبان فرد متقاضی بستگی دارد. در این زمینه باید در نظر داشته باشید که سن در موردهایی نظیر دریافت ویزای تحصیلی کانادا بسیار حائز اهمین است. در واقع هر چقدر سن متقاضی کمتر باشد، امتیاز وی برای دریافت ویزای کانادا بیشتر می شود. برای آشنایی بیشتر با شرایط صفر تا صد مهاجرت به کانادا با مشاوران پردیس ویزا تماس بگیرید.

کیفیت تحصیل در این کشور بسیار عالی است. سطح زندگی در آن بی اندازه مطلوب بوده همینطور این کشور دارای شرایط اقتصادی بسیار خوب برای زندگی و اقامت است. افراد متقاضی مهاجرت به کانادا با سن بالای 37 سال، حتما باید دارای سابقه شغلی خوبی باشند تا امکان شرکت در برنامه مهاجرتی از طریق کار یا سرمایه‌گذاری را داشته باشند.

تلفن تماس: 02144039432 ، 02188560049

کدام روش مهاجرت به کانادا برای شما مناسب است؟

1. اگر دارای فرزند دانش‌ آموز هستید و به دنبال همراهی با او برای تحصیل در کانادا می باشید:

در وضعیتی که فرزند شما جهت درس خواندن در یکی از مدارس یا دانشگاه‌ های کانادا پذیرفته شده، قادر به دریافت ویزای دانش‌ آموزی کانادا است. از این طریق شما به عنوان والدین نیز می‌توانند برای ویزای توریستی اقدام نمایید تا در دوره تحصیلی فرزند خود در کنار وی باشید. بعد از این مرحله، قابلیت تغییر وضعیت ویزا و دریافت ویزای کار کانادا یا ویزای تحصیلی کانادا برای والدین نیز امکان پذیر است.

2. دارای تخصص خاصی هستید و تصمیم به مهاجرت از طریق کار دارید:

اگر تخصص ویژه ای در حوزه های مورد نیاز این کشور را دارید، قادر هستید تا از طریق برنامه های اکسپرس اینتری که شامل فدرال اسکیل ورکر است، برای مهاجرت به این کشور اقدام نمایید. در این روش نیاز به پیشنهاد شغلی نمی باشد، ولی باید مدارک تحصیلی و تجربه کاری خود را جهت ارائه گردآوری کنید. همینطور در امتحان مهارت‌ های زبان نیز باید نمرات مناسبی را کسب کنید.

3. می‌خواهید توسط سرمایه گذاری به کانادا مهاجرت کنید:

شما قادر هستید تا از طریق خرید یا راه اندازی یک کسب و کار در کانادا اقدام به مهاجرت نمایید. بعضی استان‌ ها از برنامه‌ های مهاجرتی ویژه ای برای کارآفرینان برخوردارند. همینطور در این روش اثبات توانایی مالی و ارائه طرح تجاری نیز لازم است.

4. مهاجرت به کانادا به عنوان هنرمند یا ورزشکار بین‌ المللی

اگر جزو هنرمندان یا ورزشکاران بین المللی هستید توسط برنامه ویزای خوداشتغالی فدرال می‌توانید برای مهاجرت کانادا اقدام کنید. این برنامه برای افرادی که در حوزه های فرهنگی یا ورزشی دارای شهرت هستند بهترین انتخاب می باشد. در این روش نخست باید توانایی های فرهنگی یا ورزشی خود از طریق جوایز، نمایش‌ها و غیره را اثبات نمایید.

مهاجرت به کانادا

مهاجرت تحصیلی به کانادا

کانادا با برخورداری از دانشگاه‌ های بسیار معروف، شرایط شگفت انگیزی را برای دانشجویان فراهم می کند. ورود به این سیستم آموزشی از سنین کم، فرصت هایی نظیر اقامت دائم و پیشرفت چشمگیر را به همراه دارد. برای کودکان زیر 18 سال که دارای پذیرش مدارس کانادایی هستند، دولت کانادا ویزایی با عنوان ویزای گاردین ارائه می‌دهد تا پدر مادران بتوانند در این دوره تحصیلی کنار فرزند خود باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر برای ویزای تحصیلی کانادا با مشاوران پردیس ویزا تماس بگیرید.

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای توریستی

برای سفر به کانادا بهترین راه اخذ ویزای توریستی است. این ویزا، به صورت یک بار ورود (سینگل) یا چند بار ورود (مولتیپل 5 ساله کانادا) قابل اخذ است. این نوع ویزای به ویزای تحصیلی یا اقامت دائمی نیز قابل تبدیل می باشد.

برای داشتن ویزای توریستی کانادا فرد متقاضی باید مدارکی مانند پاسپورت، مدارک تمکن مالی، فرم‌های ویزا، هزینه ویزا و دعوتنامه از سازمان یا فردی در کانادا را گردآوری کند. همینطور مهاجرت توریستی به کانادا به شما امکان اقامت حداقل شش ماهه را خواهد داد.

مهاجرت کاری به کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق کار یکی از بهترین روش‌ ها جهت کسب اقامت دائم این کشور می باشد. به ویژه برای نیروهای کاری متخصص که از مهارت زبان انگلیسی و تجربه کاری ویژه ای برخوردارند. افراد مذکور می‌توانند توسط سیستم نمره‌دهی اکسپرس اینتری، به راحتی وارد بازار فعالیت و کاری شوند. ادارهٔ مهاجرت کانادا، به دنبال جذب مهاجران متخصص جهت پیشرفت فرهنگ و تخصص در کشور خود می باشد. به همین سبب اگر شرایط لازم را داشته باشید این ویزا یکی از راحت ترین انواع ویزای کانادا است.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

لازم به ذکر است که مهاجرت به کانادا توسط ایجاد یا سرمایه‌ گذاری در یک کسب و کار موفق، یکی از بهترین و مؤثر ترین روش ها برای کسب اقامت دائم این کشور می باشد. این روش با جذب افراد با سرمایه و با مهارت‌ های کارآفرینی و توانایی‌ های تجاری تاثیر به سزایی در رشد اقتصاد کشور کانادا دارد. در این روش فرد متقاضی می تواند برای اقامت خانواده خود نیز اقدام نماید.

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

برنامه ویزای استارتاپ کانادا برای افراد کار آفرین و نوآور مناسب است که قابلیت آغاز کسب‌ و کار در کانادا و ایجاد اشتغال برای دیگر شهروندان را به ارمغان می آوررد. برای کسب این ویزا، باید یک کسب‌ و کار تأییدشده، نامه حمایت از سازمان های کانادایی، مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه و سرمایه کافی برای تامین هزینه‌ های زندگی را داشته باشید.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

لازم به ذکر است که مهاجرت به این کشور توسط ازدواج با شهروند یا مقیم دائم این کشور احتیاج به رعایت الزامات ویژه ای است. همسر کانادایی باید قادر به حمایت مالی همسر خود باشد. اداره مهاجرت این کشور جهت جلوگیری از ازدواج‌ های صوری و تقلب در این روش، دستورالعمل‌ های سختگیرانه‌ای دارد.

مهاجرت به کانادا از طریق اسپانسرشیپ

شهروندان و مقیمان دائم کانادا قادر هستند توسط حق اسپانسری، بستگان نزدیک خود را جهت کار یا تحصیل به کانادا دعوت نمایند. این بستگان شامل همسر، فرزندان، والدین و پدربزرگ و مادربزرگ هستند. افراد حامی باید دست کم 18 سال سن داشته باشند.

برنامه‌های استانی (PNP)

روشی دیگر برای مهاجرت خانوادگی به کانادا برنامه‌ های مهاجرت استانی کانادا (PNP) است. این روش به متقاضیان اجازه می‌دهد تا به صورت مستقیم به استان مورد نظر خود درخواست مهاجرت را ارسال کنند و بعد از پذیرش، جهت اقامت دائم اقدام نمایند.

مهاجرت به کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *