سرمایه گذاری استانی کانادا

پردیس ویزا

سرمایه گذاری استانی کانادا

برنامه مهاجرتی استانی (PNP) برای افرادی است که می‌دانند در کدام استان یا منطقه کانادا تمایل به زندگی دارند. متقاضی برای مهاجرت به کانادا می تواند از طریق سرمایه گذاری استانی اقدام نماید. متقاضی باید درخواست خود را به استان مورد نظر ارسال و مراحل انتخاب آن استان را دنبال کند.

معیارهای پذیرش

 – مهاجرت از روش استانی نیوبرانزویک

متقاضی سرمایه گذاری استانی کانادا در استان نیوبرانزویک باید مبلغ 600 هزار دلار کانادایی داشته باشد. این مبلغ می تواند وجه نقد یا ملک باشد و لازم نیست که این دارایی در کانادا باشد. متقاضی سپس باید 150 هزار دلار سرمایه گذاری نماید. وی سپس باید ویزای کار دریافت نموده و بعد از انجام تعهدات برای اقامت اقدام نماید. البته متقاضی باید دارای آیلتس 5 باشد زیرا حضور مستمر در تجارت و زندگی و کار در استان نیوبرانزویک دارد.

 

–  مهاجرت استانی کانادا بیریتیش کلمبیا

در این استان متقاضی باید به عنوان خرید یک بیزینس در ونکوور یا اطراف آن مبلغ 400 هزار دلار پرداخت نماید. متقاضی باید دارای حداقل 600 هزار دلار بوده که نیازی نیست این دارایی در کانادا باشد. ولی باید اسناد آنرا نشان دهد. متقاضی اخذ ویزای استانی این استان باید دارای حداقل آیلتس 5 باشد. از آنجا که شخص متعهد به ایجاد کار برای کانادایی می‌باشد مستلزم حضور دائم متقاضی در این استان است. چنانچه متقاضی پس از انجام بررسی های لازم، تجارتش موفقیت آمیز بود برای وی اقامت دائم صادر می‌­گردد.

 

– استان منیتوبا

در این روش PNP کانادا متقاضی باید مبلغ 500 هزار دلار کانادا دارایی به صورت وجه نقد یا ملک داشته باشد. نیازی به اینکه این سرمایه در کانادا باشد نیست. متقاضی باید 250 هزار دلار در وینیپگ یا 150 هزار دلار در شهرهای دیگر سپرده گذاری انجام دهد. سپس باید ویزای کار دریافت نموده و بعد از انجام تعهدات جهت اقامتش اقدام نماید. متقاضی باید در استان زندگی و کار نماید و مستلزم داشتن آیلتس 5 بوده و حضور مستمر وی لازم می‌باشد.

 

– استان ساسکاچوان

 لازم به ذکر است که بری سرمایه گذاری استانی کانادا در استان ساسکاچوان به دو روش می­‌توان سرمایه گذاری کنید:
  • رشته کشاورزی: در این روش متقاضی باید حداقل 500 هزار دلار سرمایه داشته و دارای سابقه کشاورزی باشد. سرمایه ذکر شده لازم نیست که در کانادا باشد. متقاضی می­‌تواند تنها 75 هزار دلار تجارتش را در کانادا شروع نماید.
  • رشته غیرکشاورزیدر این روش مانند کشاورزی متقاضی باید 500 هزار دلار سرمایه داشته باشد. این سرمایه لزوما نیاز نیست که در کانادا باشد. متقاضی طبق پلان تجارت استانی با 300 هزار دلار می‌­تواند تجارتش را شروع نماید.

لازم به ذکر است که در هر دو روش فوق نیاز به حضور بوده و مستلزم آیلتس 5 می‌باشند.

تاسیس کسب و کار باید حداکثر تا ۲ سال پس از ورود متقاضی به ساسکچوان انجام شود.

در صورت هرگونه سوال در مورد ویزای مهاجرت استانی کانادا با همکاران پردیس ویزا تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *